Hofmann Geodyna 6900-2p 3D – idealna wywazarka wspomagajaca prace mechanika, wyposażona w skaner laserowy.

Geodyna 6900-2p

Wyważarka do kół Hofmann Typ GEODYNA 6900-2p 3D

 

      Po zamontowaniu koła, wystarczy tylko opuścić osłonę koła – pozostałe czynności jak:

– pomiar parametrów koła

– rozmieszczenie ciężarków

– rodzaj felgi

wyważarka Geodyna 6900-2p – określi sama, poprzez skaner laserowy.

              Już nie potrzebujemy drugiej Geodaty z osłony koła  do określenia szerokości felgi.

Ramię pomiarowe z uchwytem ciężarków typu Geodata jest już tylko dla umieszczania ciężarka przyklejanego – skaner laserowy samodzielnie określa i wprowadza parametry koła jak i proponuje układ rozmieszczenia ciężarków wyważanej feldze.

Również dzielenie ciężarka ( program HSP ) i jego rozmieszczenie za sąsiednimi ramionami felgi odbywa się poprzez jednorazowy przyciśnięcie klawisza przy monitorze

Wirtualny pomiar płaszczyzn korekcyjnych VPM – nie ma szybszego i dokładniejszego sposobu wyważania kół!!!.  Firma Hofmann W-T wybrała nowe podejście do pomiarów dzięki nowej, rewolucyjnej technologii VPM. Zmiany wrażliwości spowodowane temperaturą, wilgotnością, przeładowaniem, zmęczeniem odeszła teraz do przeszłości.

             Nowe serie wyważarek do kół Geodyna 6900-2p 3D ustanawiają ponownie standardy w tej dziedzinie. Te całkowicie nowoczesne serie wyważarek obsługują wszystkie typy kół samochodów osobowych i dostawczych. Wprowadzono innowacje wyznaczające nowy standard urządzeń, opracowano konstrukcję w najdrobniejszych szczegółach technicznych – wszystko po to, aby ułatwić pracę użytkownika. Oto jest wyważarka do kół spełniająca każde wymagania i wykorzystująca najnowocześniejszą technologię. Po raz pierwszy wszystkie serie wyważarek, począwszy od najprostszych do topowych, wykorzystują technikę pomiarową niedostępną w jakichkolwiek innych wyważarkach.

              Uchwyt mocujący ze wspomaganiem – koło jest automatycznie, a zarazem delikatnie m sterowanego elektromechanicznie urządzenia zaciskowego. Operacje ocowane na maszynie za pomocą opatentowanego,wykonywane są za pomocą pedału – kolejna cecha zwiększająca operatorowi wygodę obsługi.

DANE TECHNICZNE:

Dla warsztatów samochodowych i wulkanizacyjnych o dużej liczbie usług:

  • VPM – wirtualny pomiar płaszczyzn korekcyjnych
  • 3D SAPE – automatyczne wprowadzanie wszystkich parametrów koła poprzez skaner laserowy, bez potrzeby pojedynczego pomiaru.
  • ramię pomiarowe Geodata dla umieszczania ciężarków przyklejanych

 

 

 

 

 

 

 

  • Auto-Stop System po osiągnięciu położenia korekcyjnego
  • Automatyczne ustawianie koła w obu płaszczyznach korekcyjnych w pozycji „godzina 12-ta”
  • HSP – tryb umieszczania dzielonego ciężarka za szprychami
  • 6 trybów wyważania, 5 dla kół aluminiowych
  • monitor kolorowy, płaski  w standardzie LCD –19”
  • program dla kół typu PAX
  • wersja p z elektromechanicznym sterowaniem zaciskiem koła
  • dogodne prowadzenie operatora i podpowiedzi za pomocą monitora
  • kompatybilność z siecią ASA
  • uchwyt szybkomocujący „p”

      

 

 

 

 

 

 

 

              Ramię pomiarowe z uchwytem ciężarków typu Geodata już tylko dla umieszczania ciężarka przyklejanego – skaner laserowy samodzielnie określa i wprowadza parametry koła jak i proponuje układ rozmieszczenia ciężarków wyważanej feldze.

 

ZALETY

  • VPM – wirtualny pomiar płaszczyzn korekcyjnych
  • automatyczne wprowadzanie odległości felga/ maszyna – 1D SAPE
  • automatyczne wprowadzanie średnicy felgi – 2D SAPE
  • automatyczne wprowadzanie szerokości felgi – 3D SAPE
  • monitor płaski, kolorowy w standardzie TFT, 19″
  • ramię pomiarowe typu geodata*ASS Auto-Stop System dla ramienia pomiarowego typu geodata
  • HSP – tryb umieszczania dzielonego ciężarka za szprychami
  • program dla kół typu PAX
  • automatyczne zatrzymywanie koła po przebiegu pomiarowym
  • automatyczne ustawianie koła w położeniu korekcyjnym „godzina 12-ta”
  • blokowanie wału głównego za pomocą pedału
  • różnorodne profile kół
  • silnik z napędem pasowym typu V zapewniający stałą prędkość pomiarową
  • HOS – tryb optymalizacyjny
  • układ oświetlania wewnętrznej powierzchni felgi i lusterko

 

 

 

 

 

 

 

  • VPM – wirtualny pomiar płaszczyzn korekcyjnych
  • 3D SAPE – automatyczne wprowadzanie wszystkich parametrów koła poprzez skaner laserowy, bez potrzeby pojedynczego pomiaru.
  • ramię pomiarowe Geodata dla umieszczania ciężarków przyklejanych
  • Auto-Stop System po osiągnięciu położenia korekcyjnego
  • Automatyczne ustawianie koła w obu płaszczyznach korekcyjnych w pozycji „godzina 12-ta”
  • HSP – tryb umieszczania dzielonego ciężarka za szprychami
  • 6 trybów wyważania, 5 dla kół aluminiowych
  • monitor kolorowy, płaski  w standardzie LCD – 19”
  • program dla kół typu PAX
  • wersja p z elektromechanicznym sterowaniem zaciskiem koła
  • dogodne prowadzenie operatora i podpowiedzi za pomocą monitora
  • kompatybilność z siecią ASA

 

 

 

  

 

 

  • urządzenie w technologii PC
  • kompatybilność ze standardem sieci ASA (opcja)
  • automatyczny uchwyt mocujący koło
  • produkt niemieckiej firmy HOFMANN W- T

 

DANE TECHNICZNE:

  • zakres szerokości felgi ( mm ) 43 – 115
  • średnica wału (mm) 40
  • Prędkośc pomiarowa obr/ min 200
  • szerikość felgi cal 1 – 20″
  • średnica felgi cal 8 – 24″
  • max szerokość koła mm 530
  • max średnica koła mm 950
  • wymiary sz x w x gł mm 1750 x 1280 x 1190
  • max waga koła kg 70
  • zasilanie V 220 V
  • waga własna kg 140/152

 

Wyposażenie standardowe:

  1. Stożek centrujący nr 1 ( 42- 77mm )
  2. Stożek centrujący nr 2 ( 72 –99 mm)
  3. Stożek centrujący nr 3 ( 96 –116 mm)
  4. Młotek – szczypce
  5. Dłuto do odklejania – zdejmowania ciężarków klejonych
  6. Cyrkiel do pomiaru szerokości felgi
  7. Pierścień dystansowy plastikowy
  8. Kapa dociskowa wraz z pierscieniem gumowym dla felg alu.

 

Wyposażenie dodatkowe:

  1. zestaw do wyważanie kół samochodów dostawczych:

– pierścień dystansowy ( C 24937 )

– stożek nr 4 ( C 24936 )

 

   

 

 

 

 

 

 

2.chwyt do kół motocyklowych cena netto ( C 4024935 )